Website Rider on the Storm

In augustus 2003 heb ik mijn website Rider on the Storm gemaakt en zoals je misschien hebt gezien, heb ik haar uit de lucht gehaald.

In de afgelopen jaren zijn er dingen veranderd wat betreft mezelf. Voor jou, de lezer, maakt dat niets uit, maar voor mezelf voelt het niet oké om haar te laten staan zoals ze stond. Mijn website heeft een groot onderhoud nodig en of ik daar ooit aan ga beginnen, voorlopig niet. Misschien in de toekomst, de tijd zal het leren.

Ik wil iedereen bedanken voor de bezoekjes en de steun die ik via mail en/of gastenboek heb mogen ontvangen!

Ik wens je een behouden vaart!

En vergeet niet: you are not alone

Rider on the Storm 09-10-2011

UPDATE 18-03-2012

Rond 26maart 2012 gaat de locatie van mijn website Rider on the Storm helemaal uit de lucht.

Ik ga verder op een nieuwe adres, in ieder geval stukken van mijn oude site plaatsen, maar…

Dankzij een ‘soepele’ overgang naar mijn nieuwe provider, weet ik niet wat het nieuwe adres gaat worden.

Zodra het bekend is, kun je dat op deze pagina lezen.

Groet Rider

>>>>UPDATE 15-04-2012 <<<<

De nieuwe locatie van mijn website is:

http://members.ziggo.nl/rideronthestorm

Een gedachte over “Website Rider on the Storm

  1. hey rider hoop natuurlijk dat je verder gaat want ik weet als geen ander wat jou verhaal kan beteken dus kom op powergirl gx

Geef een reactie

